BEFRIAD!

 Så underbart så jag tror det är få som kan förstå! Jag har nyligen tryckt på ladda upp och skicka för mitt arbetsprov till konstfack och det känns SÅ skönt. Min älskade pojkvän hjälpte mig också att lägga ihop alla filerna som det skulle vara tidigare idag. Det tog sån himla lång tid så man var lagom less, eller jag tror han var det i alla fall. Jag var bara glad att det snart var klart att skicka. Men tack så himla mycket världens bästa Anders!
 
Nu ska jag njuta resten av sportlovet och sen BARA koncentrera mig på trä och metall i tre veckor innan jag tar mig an specialarbetet som ska vara klart till våren. Så underbart!
 
För er som bor i Luleå, har ni varit ut idag? För er som inte bor i Luleå, det är helt sjukt väder! Då inte nå bra väder. Det var helt fantastiskt i tisdags och idag är det riktigt skit. Sen har jag då aldrig varit med om att det ösregnat 28e februari, någonsin? Ser ut som att det gått över till snöblandat regn nu. Var kallare när jag gick tillbaka från skolan än när jag gick dit vid lunch så snö var väl väntat. Men säger bara, akta bilister och kör försiktigt!
 
 
Mycket fina tulpaner som Anders mamma köpte åt oss. Varit himla kul att ha dom här! Man fick ju en anledning att vara turist i sin egen stad. Saknar dom redan men nästa gång är det väl vår tur att åka ner och hälsa på. Tack för besöket i alla fall!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0