En helg med mor och far

Min lördag var riktigt riktigt bra med mor! For in till stan och shoppade lite. Fick med mig hem ett par tränings/mjukisbyxor, ett träningslinne, lite trosor, en hårfärg och tavelramar. Sen blev det att gymma vilket verkligen behövdes för denna helg har man frossat! Var inte världens bästa dag på gymmet men allt vi gjorde i lördags var ju bättre än att inte göra nånting. Gjorde tre chins genom att hoppa upp och sen hålla emot på vägen ner.. har träningsvärk idag. Kanske borde göra några fler sånna? Sen blev det i alla fall mumsig tacos till middag och chips, dip och morötter till Mello. Blev så att jag spenderade natten i gamla flickrummet för att idag få håret färgat och min ritningar inscannade. Gajja gjorde ett mycket bra jobb på utväxten, som att den aldrig varit där, mycket fint!
 
Nu är det kväll och det märks att man gick upp 08 imorse. Fråga mig inte varför jag vakna så tidigt, men jag var pigg helt enkelt. Tog en prommis till ICA med Anders nu i eftermiddag och blev dryga 500 kr fattigare. Men vi fick oss en riktigt mumsig middag ikväll. Morötter i ugn  med fetaost och honung, en mumsig sallad, en mumsig sås och varsin fin bit entrecot till det. Riktigt lyxsöndag! Och nej, vi fick inte bara entrecot och morötter för 500 kr utan det blev en veckohandling, faktiskt! Nedan blev resultatet, mums!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0