En riktigt bra dag!

Idag har allt känts så himla lätt och bra och fint och allt. Somnade verkligen i tid igår (vilket jag inte kommer göra idag iofs), vaknade och fick äta frukost tillsammans med Anders, jätte mys. Solen har lyst och jag har fått göra finish på mitt monster på skolan. Hoppas den inte spricker och att den överlever allt vad ugnar och glasyrer kan komma att ge. Har jobbat med den så hårt och varit några kritiska ögonblick, men än så länge står den, hoppas den står tiden ut! Varit och tränat idag men syndade för ett tag sedan. Fasen att det alltid ska finnas onyttigheter över från helgen, jag kan ju inte låta bli dom. Men nu är dom borta i alla fall. Får helt enkelt köra extra hårt imorn och bränna lite extra.
 
Imorn är det fettisdag men tjuvstartade redan idag på den. Men blir ingen semla imorn då istället kanske. Skolans smarr bjöd nämligen på semlor (smarr=gofika på måndagar). Var en tjej i klassen som hade sin lott denna måndag och hade bakat fantastiska semelbullar, grymt goda! Sen gjorde hon en specialare åt mig som var helt fantastisk. Känns som att hon drog på med extra fyllning också för den var som ett torn jämfört med dom andra! Men hey! Inte klagar jag! Nu ska jag fota lite bilder som jag ritat.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0