Formlära

 Jag hoppas morgondagen går fort som tusan så det blir torsdag så jag får komma till skolan snart. Har haft en ide ända sedan början av vårterminen som jag vill göra nu i formläran. Var bara väldigt intressant att en i klassen tog med sig en liknande skulptur första dagen. Eller det är väl säkert just denna designer som jag sett förut. Men har även sett en annan av samma typ som var så snygg. Denna skulptur fanns inne på Annorlunds i Luleå men nu har dom stängt ner och vad jag än googlar på så finner jag den inte. Det är i alla fall skulpturer av människor med stålhuvuden. Jag kommer ju inte kunna göra med stålhuvuden men blanksvarta kan ju bli riktigt snyggt. Nedan ser ni orginalen. Hoppas min blr lika snygg! Dom är tre är mina favoriter.
 





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0