Hängt tavlor

 Tog tummen ur idag och köpte krokar till att hänga upp tavlorna jag ramade in här i veckan. Var på stan idag och fixade lite löshår för nästa helg. Så spännande men ska ju på LTUs Vinterbal på lördag om en vecka. Kommer bli SÅ kul. Ska locka håret och då blir det lite kort, så fixade lite extra bara för att få lite längd på frissan. Såhär blev det i alla fall när jag väl blev nöjd med upphägningen. Tyvärr blev det även sex stycken onödiga hål men vad gör man när man inte kan hamra samtidigt som man kan stå på håll och se så det ser bra ut. Sen saknar jag ljus i ljusstakarna. Känner att dom behövt för att få mer jämvikt i detta hörn. Dom röda ljusen jag hade där tidigare som vi stöpte hos Anders föräldrar i julas droppade nå så ofantligt och lämnade tyvärr även röda fläckar från stearinet. Men såhär ser det ut nu i alla fall!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0