Magsjuk

 Jag som nästan bett om magsjuka, men hade gärna haft den över en helg nu när skola helt plötsligt blivit så intressant. Nu när vi dessutom har börjat med formläran och får leka med lera hela dagarna så är det sämst att bli sjuk mitt i veckan. Men vad gör man? Bara vända magen ut och in och le och se glad ut. Blev dock inte den tarmsköljningen jag trodde att det skulle bli utan jag fick en vekare variant, tur kanske? Men man känner ju fortfarande att man inte är riktigt hundra och att det står sig lite i halsen. Har inte heller blivit så mycket med föda idag. Men men, krya på mig själv!
 
Har producerat en hel del på skolan på senaste som jag inte visat så nu ska jag visa ett täcke och en kudde som jag handmålat/tryckt. Det är inte färdigsytt än och har heller ingen kudde eller täcke att sätta det på. Men ni får fantisera lite och först ta in motivet istället för helheten då den kanske är aningen bristande!
 




 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0