Målar naglarna

 Suttit och målat naglarna men undrar lite vad tusan det är jag gjort egentligen. Har en röd bas och sen silverglitter fadat från tippen och ner. Dock inte så snyggt tror jag. Får se i dagsljus imorn. Får väl ta bort det i värsta fall och göra nå annat. Vet inte om det hade varit finare med en ljus botten och bara glitter istället. Blev lite tacky kanske nu. Försökte fota med mobilen men det syntes dåligt och det såg ut som att jag hade världens kötthand! drog på ganska bra med glittret men det har ändp lagt sig bra och torkat fort, tro det eller ej. Trodde bara det skulle bli klet och kladd av det. Men vem vet, det kanske åker rätt i avloppet när jag duschar imorn. På tal om det ska jag gå och lägga mig nu så jag orkar upp och hinner fixa allt vad jag kan. Ska vara i stan kvart över 9 imorn så!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0