Mitt monster

 Håller för tillfället på att tvätta annars inte så mycket. Var i skolan till klockan tre idag så hann inte med att träna. Men jag hann fixa mitt monster. Bilden nedan ser den till och med ännu större ut än vad den är för att den har stolarna i bakgrunden. Men ser man glasslådan till vänster skulle jag gissa på att den är 3-4 glasslådor hög. Var inte orginaltanken och det höll verkligen på att gå åt HELVETE så att säga idag när jag skulle fixa till den övre delen. Nu står den och lutar mot väggen inne i fuktskåpet och jag ber till gud att den överlever torkning, bränning och glasyr. För jag har verkligen lagt ner tid på det där monstret. Så om det nu inte blir bra att ha som inredning så ska den fan ändå vara hel när den är klar. Igår fick jag även prova på att dreja, vilket var sjukt kul! Nedan ser ni mina kreationer av det med.
 






 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0