Preview

 Varit en trevlig dag skulle jag vilja säga. Först skola med konsthistoria och en kvinna som berätta om Arkitekt museet i Stockholm. Lite som Teknikens hus fast arkitektur. Sen blev det gymmer och 47 minuters pass ink 2 min nedvarvning på cross trainern. Var som en blöt fläck i soffan när jag väl kom mig hem. Glömde ju min vattenflaska igår på gymmet. Den jag köpte i lördags så fint. Gissa vad som inte fanns i upphittarlådan eller i receptionsdisken. Jag fattar verkligen inte VARFÖR man vill ha någon annans vattenflaska? Visst man kan diska den, men det är ju inte glas med typ noll porer i materialet utan det är ju plast. Fatta hur mycket slem och skit som finns i en vattenflaska? Jag vill ju knappt dricka ut min egna med tanke på det, absolut inte från någon helt okänds. Hur som, jag fick en från Sensia för tillfället, vilket var väldigt snällt. Sen gick jag ock köpte en ny likadan.. den kosta ju trots allt bara 40 kronor.
 
Sen jag kom hem har jag ett tag suttit och jobbat på modellen till konstfack. Kommer nog göra klart den i helgen. Känns skönt, gick ganska fort att få upp lite saker när jag väl satte mig och faktiskt gjorde det jag skulle. Nu är klockan lite mycket så ska inte överarbete, Har inte världens bästa arbetsplats heller (golvet) så ryggen och knän känner lite just nu. Men utan att visa min idé så ska jag visa en liten preview över något jag knådade ihop nyss.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0