Sportlov

Sitter i sängen och dricker te. Hela lägenheten är ockuperad av Anders familj. Men inte gör det nå, så trevligt så är det! Igår var vi ut med bil till Hindersön. Läskigt att köra på isväg men som det ser ut så överlevde vi allihopa. Vi tog oss en sväng ut på isen där vi hittade en lämplig sten att sitta på. Vi hade tagit med oss Anders lilla grill som stått på balkongen hela vintern. Det har ju varit så fint väder nu senaste dagarna så den var framtinad och torr. Vi åt en semla, grillade korv och njöt av solen innan vi tog högervarvet och gick tillbaka till bilen. En perfekt dag! Kvällen bjöd sedan på min köttfärssås, mello och lite chips. Mycket trevligt!
 
Nu kom frågan... "Har ni en brödrost?!". Tyvärr inte! Förstår knappt själv varför vi inte har en, men äter inte så mycket mjukt bröd, inte jag i alla fall. Kanske bara är nyttigt att man inte har en? Hur som, vi har klarat oss hittills!
 
Fick bilderna som mor tog på mig och Anders innan balen. 2 av 3 blundar vi på. Eller Anders blundar på ett när jag inte bludnar och tvärtom. Men det blev i alla fall en av tre som klarade sig och blev fin!
 


Den blev liten och jag blundar, men den visar hela outfiten i alla fall!
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0