Unik design

 När min kära syster fyllde 25 nu i Januari ville jag ju ge henne något speciellt. Hon hade pratat om att hon ville ha en mobilväska så tänkte att visst, vi kanske kan göra en sån. Sen älskar jag ju dessa tenntrådsarmband som jag har ena armen full av. Så jag gick lite i den stilen. Jag har ärligt inte sett något liknande och kan väl säga att detta är min unika design på en mobilväska. Eftersom att den blev så himla fin kommer jag nog fixa fram ett par till den eventuella vårmarknaden på skolan för att sälja. Så här blev i alla fall resultatet och jag tar gärna emot beställningar om någon önskar sig en likadan!
 






xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå så fin den blev =)

2013-02-01 @ 21:01:58
Postat av: Anonym

Sjukt snygg! :D Skulle gärna haft en likadan :)

Svar: Vem du än är så kan det gå att ordna :)
Jenny Sophia

2013-02-05 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0