Vilken dag!

 Sitter med balkongdörren öppen och inte farligt mycket kläder på mig inne. Blir så fruktansvärt varmt när solen ligger på. Får se hur det blir i sommar med 20 plusgrader och solen stekandes. Kommer vara som en bastu!
 
Gårdagen var i alla fall hemsk kul! Men eftersom jag varit vaken sedan 06 så blev jag inte roligt trött vid 22 igår. Middagen hölls ute på Western Farm så det var inte så lätt at ta sig hem utan vi fick snällt vänta på bussen som skulle gå 01 därifrån. Kämpade mot sömnen och klarade mig ganska bra. Märkte ju även efter ett tag att bara pumps som skor var en dålig ide. Skulle haft med något som  var lägre så hade jag nog överlevt lite längre. Men ändå, god mat, gott sällskap. Riktigt bra!
 
Frisyren Gajja gjorde på mig var fantastiskt snygg men spänningarna man får av alla nålar och hur mycket det kliade under allt löshår var minre kul. Men får man vara fin får man lida pin! Nedan kan ni se alla klämmor jag hade i skallen, minus en som for under badkaret!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0