Äter ett kex

 Sitter och äter ett litet kex i väntan på att min far ska komma och hämta mig. Ska och kika på slalomskidor. Har dock lite ångest när jag börjar inse att ett par pjäxor kostar nästan lika mycket som skidor och bindning tillsammans. Eftersom mina förra pjäxor var så himla dåliga så hade jag ju verkligen velat hitta ett par som satt bättre. Men då kanske man tyvärr måste få betala för dom. Men i och för sig, min plan nu är väl att köpa ett par skidor som jag sen komma kunna ha väldigt länge, typ resten av mitt liv? Nej, kanske inte så länge, men i alla fall ganska många år. Mina förra som det egentligen inte är något fel på har jag haft sen 2007 då dom panikinköptes för vår första resa till Björkliden. Därför kanske pjäxorna inte blev så bra. Dom är i alla fall ganska så exakt 6 år gamla nu så det är ju inte som att jag inte haft dom eller använt dom. Syster fick ta över dom i alla fall vilket passar bra för då kanske vi äntligen kan börja åka tillsammans nu när vi har ett par skidor var. Men vem vet, kanske hittar ett kanon erbjudande så det inte blir så farligt dyrt alls, man kan ju alltid hoppas! Nu tycker jag att pappa ska koma!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0