Bombar

 Har samlat på mig massa bilder nu och saker att visa så jag bombar med inlägg nu. Kan ju säga att jag ändå legat lite efter så jag får väl ta några inlägg lite då och då istället för ett varje dag. Här nedan har jag i alla fall tryckt på tyg på textiltrycket i skolan lite blommor. Råkade skeva till det lite så det kommer att komma lite fler blommor sen som får jämna ut det. Det ska i alla fall bli en bordsduk när den väl är klar. Sen har jag ju mina små söta pingviner. Dessa tre ska pryda en kudde och sedan kommer det bli ett täcke till med en stor pingvin på. Det är menat för typ en liten knodd och inget fullstort lakan. Så det kommer bli så sött så sött. Måste bara komma på vilket tyg jag ska köpa. Jag kanske köper ett tyg som är lite mer tjejigt och ett som är lite mer pojkigt?
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0