Bygger modell

 Sitter på golvet och pysslar med min modell. Hade inga knappnålar hemma så nu har jag typ snott varenda synål från Anders sykit. Ja, inte mitt, utan Anders, jag äger inget (!). Ska få av mor i veckan så då behöver jag inte tappa bort varenda synål.
 
Har tagit en liten pause för att dricka en latte. Efter många om och men så kom vi ju på hur man skulle skumma mjölken i den där maskinen. Måttade upp 2 dl nu och det blev en STOR latte. Helt sjukt vad mycket mjölken expanderas när den blir skummad. Men ja, lite hasselnötssmak på den så är det helt perfekt! Ska ner på golvet nu igen och se vad mer man kan bygga i det fantastiska materialet kapa skiva!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0