En dag i snö och sol

Helt underbar dag i Kåbdalisbacken. Tråkigt bara att man är sjuk som ett as och att det inte var den lättaste fysiska övningen jag gjort på senaste. Men det gick ganska så bra ändå med nyskidorna. I början var det extremt ovant och dom betedde sig inte alls som mina gamla. Dom här var betydligt mycket bredare än mina gamla samt 8 cm längre och mycket hårdare. Så det var lite halvsvårt att svänga. Veta hur mycket tryck man behövde lägga på skidan för att något skulle hända överhuvudtaget. Men efter lunch hade jag fått in schvongen och det gick hur bra som helst. Provade mig på ett litet hopp också, LITET hopp men ändå, mjukt och fint gick det. Kommer väl få sota för detta imorn med rejäl muskelvärk och troligare en ännu värre förkylning, men det var det SÅ värt. Varit fantatiskt väder och bra sällskap med syster och Dennis!
 








xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0