Flygande Jakob

 Efter en operation av cykellåset som inte verkade vilja gå upp men som tillslut gav med sig är Anders nu påväg till ICA för att handla lite. Kvällens meny kommer att bestå av flygande Jakob! Hoppas på en smaksensation. Ska steka kyckling nu!
 
Annars så ska jag på bal! Kommer bli så kul. Tänkte återanvända min klänning från kaptensbalen i våras men åååååh så sugen på att ha en vanlig svart. Hitta denna för endast 299 kronor så kände att va fan det är väl inga pengar. Sen det här med köpstopp efter nyår fram till Berlin. Ain't gonna happen! Med den skolan jag går på så är det ju rent ut sagt omöjligt att hålla i slantarna då man måste köpa material för att ens kunna göra något. Köpte mig i alla fall en tygbit idag som det skulle tryckas på och sjävlklart måttade jag efter fel tejpbit på ramen så det blev lite skevt. Men ska fylla på med andra tryck så det blir nog bra. Ska bli en duk åt min kära mor!
 
Hoppas denna klänning sitter lika glassigt på mig som på damen här! Om inte annat har jag till den 23e Februari att banta ner mig lite. Köpte den ju dessutom i storlek XS så jag kanske är så illa tvungen att banta ner mig. Men det löser sig!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0