Gott nytt år!

 En lugn och fin nyårsafton med familjen Gustafsson var det enda man behövde för detta år. Skålade med varm choklad på 12-slaget och sköt raketer som aldrig förr. Verkligen, då jag aldrig varit med om att skjuta egna raketer med familjen så var det en ny upplevelse. Lite läskig och nervös när Anders sprang fram och skulle vara pyroman han med. Man är ju som lite rädd att nån raket ska baktända eller vad som helst så både fingrar och ansikten smälls bort. Men med alla fingrar i behåll så blev det en lyckad nyårsafton!
 
Så då var det första januari 2013 då. Får vi se hur länge man kommer skriva 2012 innan man inser att det faktiskt blivit ett nytt år. Sen har jag ifrågasatt om 2013 är otursåret? Men jag blir totalt nedröstad när jag säger det så antar att jag har fel. Sen är ju nummer 13 som vår siffra så det kan väl inte bli annat än ett tur år! Ser fram emot detta år då jag tror det kommer kunna hända så mycket nytt och spännande och det bästa är att jag får göra allt nya och spännande saker med världens bästa Anders! <3 Vi började i alla fall med en klackspark med sushi till middag, så året har ju i alla fall börjat kanon bra!
 
 


Knepigt att försöka fota i mörker på manuell skärpa då man inte såg hur skarp bilden var förrän det blev något typ av ljus. Dom "långa" fyrverkerierna var alltså uppskattade, små smällarna.. not so much!

 
Den urgrymma elden som kom från tomten på julafton, riktigt mysig och värmer skönt.
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0