Häng med brudarna

 Ikväll blir det tjejhäng. Tänkte bara skriva snabbt här innan jag ska ta bussen till Linda. Hade konsthistoria idag och var så smart så jag gjorde mig en latte som jag tog med i termosen, vilket gjorde att jag inte somnade den här gången! Dom är jätte intressanta föreläsningarna men det är SÅ jobbigt att sitta där i mörkret och lyssna på Bertils något sövande röst. Tråkigt men sant. Efter detta så stannade jag kvar en stund och tröck lite mer på mitt tygstycke. Fixade lite fler blommor så nu ser man inte att det är snett. MEN, jag var lite lat så orkade inte duscha av tryckramen och tejpa om den undertill så när jag satte dit en ny schablon som jag trodde var tät i kanterna så var det ändå ett litet hörn som läckte. Men shit happens, blev inte världens katastrof men det blev lite prickar som kanske egentligen inte skulle ha varit där.. eller? Det kanske skulle vara så! Fått lära oss det om det inte riktigt går som man tänkt sig, "aamen det ska vara så.. det var tänkt så". Bra drag det där! Nu ska jag ta på mig varmare kläder och gå ut till bussen.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0