Kreativ

 Var på skolan superlänge idag och gjorde klart två kuddfodral samt ritade mer på arbetsprovet till konstfack. Åkte sedan in till stan och köpte två innerkuddar. Skulle ha tränat idag men träningsvärken är mer än bara lite plus att jag höll på att hungra ihjäl med lite dåligt humör på sidan om på grund av det då, samt att jag faktiskt glömt skorna hemma. Så det blev ingenting med det. Sitter nu och väntar på att far och syster ska komma med tyget jag köpte igår som mamma tvättat åt mig. Var ju som redo att sova, hade helt glömt att dom skulle komma med det. Men jag får väl vara vaken 10 minuter till. Imorn blir det sista trycket i verkstan, tyvärr!
 








xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0