Lagom till skolstarten

 Så blev man tillslut sjuk här också. Hosta, halsont och ont lite varstans. Tog mig friheten att inte åka till skolan idag då resultatet ändå bara blivit att jag sovit mig igenom föreläsningen. Tog en ipren när jag vaknade så har inte så ont i halsen längre men det kommer väl snart igen. Ingen feber så man är ju inte super sjuk, vilket är lite jobbigt. Nog för att planen är att åka skidor imorn så idag blir det att kurera! Får inte bli sjukare till imorn! Kommer bli så sjukt kul att prova skidorna. Försöker få Anders att följa med också, skulle vara mycket roligare. Annars blir det bara jag, syster och Dennis. Men det duger ju det också!
 
Nu ska jag försöka ta över toan. Anders har duschat aaaas länge. Men nu kanske det är min tur? Önska mig lycka till!
 
God lunch!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0