Lite att göra

 När man har lite att göra börjar fönstershoppandet smyga sig på. Önskade mig i julklapp en mössa från HPI of Sweden. Jag vet, ALLA har den och den är så för typ 2 år sen! Men jag har inte haft så mycket tanke på den förrän jag drog den över öronen en dag på Hansens och blev helt kär! Den var så himla fin. Synd att den kostar 600 spänn och att jag har bestämt mig för att inte shoppa nå mer förrän jag åker till Berlin.
 
Glömde helt bort detta inlägg för jag blev lite avbruten. Min tillvaro känns ganska bra just nu även fast jag har en fruktansvärd hosta som jag helst hade sluppit. Äter en piggelin och känner mig som 5 år igen :)
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0