Nya skidor!

 Ojoj, det blev en lite större utgift en vad jag hade räknat med. Borde väl ha räknat med den egentligen men vem kunde tro att pjäxor kostar typ mer än skidorna? Hur som helst så landade allt på cirka 5500 kronor vilket det säkert var värt. Riktigt fina skidor, riktigt fina pjäxor, bra bindningar och bra stavar. Ska man ha allt så varför inte liksom gå all in? Hade turen att sänka priset avsevärt då dom hade kvar ett par pjäxor från förra säsongen för bara 1700 kr. Ett par kvar i min storlek och dom satt så fint så och det var till och med ett bättre par än de som hade ingått i ett annat paket, så suveränt! Nu är jag ju däremot SJUKT sugen på att fara och prova mina nya älsklingar. Får se när det blir. Nu på lördag tänkte vi ju en trip till ikea och nästa helg åker man troligen till Östersund för match. Men SEN kanske! Kan ju vara kul om det blir lite bättre före istället för detta isiga väder. Hoppas, hoppas!
 
Sitter nu och har hoppat mitt in i filmen The book och Eli. Tror detta är en film man borde sett från början, för jag fattar noll och den verkar sjukt mysko? Vet inte alls vad den handlar om egentligen. Men ja, jag ska nog sluta se den och ladda hem den istället.
 
Råkade komma av mig lite. Kikade in på en av Facebooks köp och säljsidor och hittade en fantastisk tavla! Synd bara att man nyss lagt hela sin förmögenhet på skidutrustning! Här är den i alla fall!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0