Nyårslöften

 Jag ska börja med att försöka snygga till mitt språk lite tänkte jag. Efter dryga 22 års snack med väldigt mycket förstärkande svordomar får vi väl se hur detta går. Man ska ju alltid försöka, men kan man få en gammal hund att lära sig sitta, det är frågan? Men vi ska prova!
 
Sen mätte vi magen idag efter att ha kikat på lite gamla foton. Mitt mål är att minska 4 cm, det ska väl inte vara så svårt? Minska chipsen med 75 %, vilket då blir chips EN gång i månaden. Jag BORDE kunna fixa det om jag fasen bara bestämmer mig. Festa är ju knappt något jag gör längre så alkoholen kan ju få vara som den är. Sen kanske man ska utöka träningspassen till 5 st istället för 2-3 i veckan. När jag inte längre har något gymkort får det väl bli utomhusträning, typ promenader, löpturer när vädret tycker så. Det är ju mest kondition jag känner att jag vill träna ändå så en prommis är ju alltid bättre än ingenting alls. Sen kan man faktiskt göra gamla hederliga armhävningar och situps hemma. Sen ska jag väl ha mitt gummiband nånstans, och där är det bara fantasin som sätter gränser gällande variationer på träning. Så nu kör vi, beachen 2013!
 
Tänkte visa lite bilder från grillningen i Sala också!
 






 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0