Sensia!

 Jag kommer ha så ont så jag kommer inte kunna gå imorn, och det är SÅÅ J*vla underbart!! Just nu mår man prima. Haft en bra dag på skolan. I och för sig inte gjort så mycket progress annat än att rengöra en ram och klippt till kuddfodralen jag ska göra samt tallriksunderläggen. Imorn blir det att kleta grön gegga på ramen och sen belysa fast det som ska bli själva trycket.Hoppas det kommer bli awesome! Mitt andra tryck blev klart idag, eller i fredags men fixerade trycket idag så nu blev den helt klar. Men dumfånet som jag är så fotade jag aldrig när det blev klart. Men jag har fotat innan en gång. Bara konturerna för trycket och ingen färg, men kan fixa det imorn stället. Men så här såg det ut ofärgat i alla fall.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0