Snart kalas

 Systeryster fyller år nu på torsdag, hela 25 pinnar. Så jag har idag suttit och jobbat på hennes present, tror den kommer bli awesome! Lite tråkigt då att jag inte kan fota och visa processen. Eller det skulle jag väl kanske kunna och visa den, när hon fyllt. Ska ta med kameran imorn till skolan så får jag fota då. Jag har ju i alla fall upptäckt att detta typ av arbete var betydligt enklare än jag trodde. Har gruvat mig för att prova för trott att det inte skulle bli bra, utan att man behövde nå speciella knep för att lyckas. Så var inte fallet! Sådan tur! Imorn blir det att pyssla klart med den på skolan i alla fall.
 
Gårdagen bjöd på en massa roligheter. Mötte upp syster i stan där hon hittade jeans för 150 kronor.. dålig deal va? Själv skulle jag ju behöva ett par nya vanliga svarta byxor då jag spräckte mina andra. Kikade på ett par inne på JC i alla fall men kikade snabbt bort efter en prislapp på 999 kronor. Får satsa på H&M sen istället. Hur som så tog vi ett besök på systemet och sen coop för lite mat för att sedan promma hem till syster och göra bakadpotatis med grillad kyckling och lite av varje sådär. Hemskt gott. Myste på med film och mera gott tills det var dags för mig att bege mig till STUK och tentaröj. Tog mig in och mötte hela tjejgänget i dörren och vidare Anders med mina gamla klasskompisar. Mycket dans, mer att dricka och ett prefekt avslut på kvällen med mys med världens bästa kille! Kunde inte vara annat än nöjd.
 
Nu är min plan att lägga mig och läsa en stund. Ska ta mig in på andra boken om härliga Mr. Gray. Får se hur denna historia slutar, dom verkar ju minst sagt ha problem i alla fall!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0