Zum zum!

 Imorgon fyller världens bästa farmor år så idag har jag suttit och jobbat på hennes present. Hon skulle egentligen fått den i julklapp men den tog så himla lång tid att göra så det fick bli nu istället. Jag har i alla fall knåpat ihop en humla på en blompinne. Hade en plan att göra fler än en nån gång och kanske sälja, men på riktigt så gör jag nog inga fler sånna här, alldeles för mycker arbete! Men i alla fall, imorn blir det tårta och mys med min farmor.
 
Igår blev det utgång. Första gången sen 17e November.. men vem räknar? Ne, grejen är den att sist jag festa var när Malin fyllde år, därav lätt att komma ihåg. Tror det kommer dröja ungefär lika länge mellan nästa gång igen. Jag har ju fått äran att börja bli bakis vilket inte är någon rolig känsla. Det var annat när man var ung och spänstig, då märktes det knappt att man varit ute två dagar i rad, annat är det som sagt nu. Men det var kul, länge sen man fick dansa med sina vänner!
 




 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0