Äta, jobba, sova!

Fått sommarjobbet förlängt vilket känns kanon! "Tyvärr" har jag ju fått för mig att åka till Turiket 23-30 augusti så den veckan blir jag lottlös. Förlägningen var endast till 31 augusti. Men 22a är ju längre än 11e i alla fall, woho!
 
Sitter och väntar på att jag ska få hemskickat ett par shorts som jag beställt. Är sjukt nervös för att dom ska vara för små. Lite obegripliga mått på storlekarna men jag chansade. Såg nu att det är 14-20 dagars leverans, suck! Har redan gått 9 dagar så snaaart kommer dom, hoppas dom passar!
 
Sen har jag dagens mattips! Hacka ner ett grönt äpple (eller lite av det iaf) i salladen. Med Caesardressing var det gudomligt gott!
 
 
Kom hem till mig nu fiiina shorts!
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0