Helg!

Ja nu har jag helg, så jäkla skönt. Jobbade ju helgen nu som var och ska jobba nu till helgen också så då får ja vara ledig tis-ons istället. Kommer vara helt dagvild efter dom här två veckorna. Är ledig sen nästa onsdag också och efter det kommer jag få ha riktig helg. Men vad gör man inte för pengar? Desperat tjej!
 
Katterna håller på att driva mig till vansinne! Har lekt av dom lite men det är som att energin aldrig tar slut. Gett dom varsin tom toarulle nu och dom blev ju helgalna! Men hellre det än att springa bakom högtalarna och härja med Anders gitarrfodral. Hade en tragisk stund igår när vi insåg att blomsprutan av någon anledning inte funkade längre. Har försökt härja med den idag mot dom i alla fall och helt plötsligt började den spruta vatten igen! Muhaha! Sen tror jag inte att mina katter är riktiga katter, för dom landar då aldrig på fötterna när dom ramlar ner från bland annat klösträdet. Nu är dom i alla fall snart 15 veckor och vi har haft dom hemma nu i snart 3 veckor. Känns som en evighet, att dom alltid varit här. Men 3 veckor är ju en fis i rymden jämfört med dom nästan 12 veckorna vi fick vänta på dom! Hur som, när dom är mysiga, då är dom JÄTTE mysiga!
 






 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0