Ont i magen

Jag kanske känner efter för mycket men nu har jag magknip igen efter att jag tränat. Hur som, var ju sjukt duktig och faktiskt tog mig ut idag. Anders följde med och var lite drag åt mig en stund så det blev ganska bra tempo. Sen körde vi lite backträning i form av benböj och rusher. NÖJD tjej!
 
Sen ska ni ju få veta att det otroliga har hänt... MIN JÄVLA CYKEL HAR BLIVIT STULEN, IGEN! Det är ju helt jävla otroligt hur otur jag kan ha? I höstas fick jag ju cykeln stulen här på Porsön, nu är det nått jävla fläpphuve som gått och tagit min låsta cykel mitt i stan nån gång mellan 7:30-17:00. Vem fan snor ens en låst cykel? Och MITT I STAN?! Man kan ju inte bli annat än tokig! Som tur var har jag ju försäkrat denna cykel också så forhoppningsvis tror inte Solid att jag har nå fuffens för mig så jag får ut en ny. Då ska jag fan i mig ha TRE lås på den!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0