Dålig uppdatering här!

Har inte ens själv sett att man försvnunnit i typ en vecka. Men jag lever! Just avnjutit min allra första egenlagade rabarberkräm. Den var helt fanastiskt god så detta får vi göra om! Var inte svårt heller, trodde det skulle ta lång tid men det gick riktigt snabbt och nu är jag mätt och glad!
 
Igår blev det mys med Anders. Gjorde köttfärsbiffar med potatiskroketter och ädelostsås, mums! Fick oss lite rött vin till det också, riktigt mysigt. Innan detta så var vi på storheden och shoppade loss åt katterna. Blev mat, sand, en sele med koppel (jag SKA gå ut i gräset med dom, haha), en klösmatta som ska försökas monteras på väggen med typ spik.. får lura på det ett tag innan jag slår hår i väggarna. Men i alla fall, matskålar blev det också och dom står uppradade och redo att mata våra små. Låt det bli nästa vecka!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0