Date day!

Haft en så himla bra helg med världens bästa! Igår gick jag och Anders en lång prommis på nästan 8 km. Ska försöka börja promenera och springa lite också. Springa blir svårt tillsammans eftersom Anders har världens längsta ben och jag är den långsammaste löparen i stan. Men promenera kan vi göra tillsammans och också besöka vårt fina Ormberget för lite backträning tillsammans. Sen på kvällen igår blev det lite fest och häng med vänner från förr och nya bekantskaper, var riktigt kul men vi skippade krogen och gick hem när resten skulle ut.
 
Idag har jag solat en stund på balkongen och sedan cyklade vi in till stan för lunch på sushi baren, så gott! Efter det cyklade vi hem och förbi ankdammen där superSMÅ och superSÖTA ankungar simmade runt. Var synd att vi inte ha nå att mata dom med bara. Cyklade sedan förbi golfängen och kunde ju inte hålla oss utan det blev en runda där jag vann, hihi! Han lät mig vinna tror jag! Efter detta cyklade vi hem längs vattnet och nu sitter vi här och myser. Haft en riktig date day och är så nöjd med dagen!
 






 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0