Glömde stänga toalocket...

Det har gått jätte bra att få hem Chiwa och Crius. Med försiktiga steg nosade dom på allt i lägenheten tills dom var nöjda. Nu är det som att dom aldrig bott någon annanstans. Natten som var så kuta dom runt i sängarna över oss om vartannat men även låg bredvid/på oss och sov. Har väl kanske inte fått den bästa sömnen men dom får komma undan med det bara för att dom är så söta!
 
Råkade ju ske en liten olycka här då också. Råkade visst glömma stänga toalocket så när Chiwa gick in på en mörk toa och skulle hoppa upp på toaletten så råkade det visst bli I toaletten! Hon tog sig ut själv innan vi hann in för att rädda henne men stackarn var ju lite blöt och något skärrad. Tror hon tänker en gång till innan hon hoppar upp på toastolen. Hon har fått en riktig förkärlek till badrummet i sig. Igår kröp hon in under badkaret, var ju okej, var ju torrt då. Imorse gjorde hon det igen efter att jag duschat. Fick lite panik att hon typ skulle slicka i sig vattnet som var fullt med shampo mm, men hon verkar inte ha blivit sjuk i alla fall om hon nu gjort det. I alla fall, när jag väl fick ut henne hoppade hon ju direkt i kattlådan.... Som att gå på en sandstrand efter man badat.. Så ja, fick ju kattsand spritt över hela huset. Försökte skölja av fötterna men sanden bara klumpade in i pälsen, suck!
 
Imorn blir det jobb mellan 7-11 för att sedan ta raka spåret till Råneå marknad. För min plånboks skull hoppas jag att jag får sålt minst ett träd!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0