Less

Idag är jag allmänt less. Ska snart till jobbet så då får jag nå annat att koncentrera mig på, ska bli skönt. Försökte med att ha katterna i sängen igår men slutade med att Chiwa bara naffsade på mig hela tiden. Tog och tröck ihop hennes mun och puttade bort henne några gånger bara det att en av dom där gångerna tröck jag ihop munnen medan hon fortfarande hade min arm där.. fick ett litet jack, litet, men fan de gjorde ju ont ändå. Sen lyckades jag glömma toalocket igen så nu har även Crius fått bada. Fick ju gå upp och torka av honom då mitt i natten. Så dryg kväll.. Sen hade jag svårt att sova då många tankar flög runt. Men vad gör man?
 
Hur som så kan jag visa det senaste jag pysslat med för att sälja. Den blå är skickad och betald och hoppas min kund blir nöjd! För er som inte vet så är det bokmärken.
 
 
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: thale

Din kund är supernöjd! :-)

2013-06-29 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0