Midsommar

Midsommar firades detta år hos farmor med familj. Eller syster och Dennis titta förbi för att sedan åka vidare till Kalix men det funkar lika bra det. Bara man ser varandra så är det ju bra! Blev en massa god mat som självklart hör till och fint väder med två prommisar. Gick upp i skogen på väg som slutar vid en typ äng. Tidigare varit ängar så långt ögat kan se där man slog gräs för djuren (om jag mins farmors berättelser rätt) men nu är det så mycket skog ivägen så ängarna syns knappt eller är knappt kvar. Hur som, när vi väl kom dit och tittade upp så var det som att vi hamnat i Jurassic Park. Hur många trollsländor som helst som flög runt, nästan lite läskigt!
 
Hur som, en riktigt trevlig dag för att sedan ta bussen hem till våra små monster. Igår var också första gången Crius kom och la sig självmant på mig och somnade i min famn. Ville ju bara dö så söt, dock var klockan typ halv ett och jag var själv supertrött och ville gå och sova. Men när dom väl lagt sig självmant så har man ju svårt att flytta på sig!
 




 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0