Stressigt liv!

Oj vad det händer saker just nu. Marknaden i helgen gick hur bra som helst. Lite motgångar då dom inte riktigt hade planerat sin sak med att vi skulle stå bland kyrkstugorna. Vilket var synd för det var ett väldigt fint ställt att stå på. Jag blev placerad i Råneås gamla häkte. Hur vi nu ska ta det vet jag inte men jag slapp ju sitta i en cell i alla fall. På söndagen flyttade jag faktiskt ner till det vanliga området och då gick det bättre för min del. Sålde allmänt ungefär lika mycket alla dagar så det var ju jämnt fördelat.
 
Idag har jag varit med missarna hos vetrinären. Tror jag var lite nervös själv och smitta av mig för Crius var i upplösnings tillstånd. Var ganska många hundar där så när jag tog ut honom från väskan så skaka stackarn som ett litet asplöv. Chiwa var lugnet själv men sprutan gjorde ajaj. Men hoja vad fina dom är och jag måste visa vår lilla Superman när han sover, knasig katt!
 






 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0