Suveränt!

Riktigt bra dag igår, riktigt bra dag idag. Första dagen på jobbet gick finemang, andra dagen ännu bättre. Helt sjukt vad man kommer ihåg saker ibland. Men minst lika mycket man glömt, men i alla fall, klarar mig ganska bra ändå!
 
Sen igår blev det att åka och jaga ett partytält som jag kan gömma mig under i helgen från regn och sol. Började med att vi skulle köpa ett för 250 kr, gick vidare med att vi skulle köpa ett "snyggt" som gick att använda sen för 1200 kr, slutade med ett för 175 spänn som lika kan slängas när det har tjänat sitt straff i helgen. Synd dock att det inte blev det dyra alternativet, för mitt bord hade då fasen varit snyggast på hela marknaden om det hade funnits inne i rätt storlek. Men men, det löste ju sig ändå. Sen när jag kom hem så blev lyckan med total efter lite mat i magen. TV-paketet som jag beställde förra veckan låg och väntade så fint i brevlådan. Även ett till paket, ett paket som inte var beräknat förrän nästa måndag, nämligen mina visitkort! Blev så jäkla glad eftersom jag behöver dom nu i helgen på marknaden. Var ju därför jag ens beställde dom. Så det var ju mer än super!
 
Idag har vi även börjat kattsäkra vår balkong, blir så jäkla bra så det är inte sant. Fick sms idag om att skyddsnätet kommit till ICA också så får hämta det imorn. Batterierna i borren tog slut så hann bara få i en och en halv skruv innan den gav upp. Men nu ligger den på laddning och imorn kör vi!
 
Nu är man nyduschad och nermyst i soffan för kvällen. Biggest Loser final väntar och mycket mer, har ju SÅ många kanaler nu så man vet ju inte vad man ska välja!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0