Aj min rumpa!

 Gick ju lite sådär med huvudet igår. Tog ju en nap för att jag skulle vara lite piggare och orka spinna i två timmar. Blev tyvärr dock lite förvirrad av min tupplur och åkte till Senisa en hel timme för tidigt. Det roliga är ju att jag inte fattar det förrän jag sitter på cykeln och instruktören säger "Se så duktiga alla är, här en fredag klockan 22!" Jag tittar sjukt dumt på honom och säger för mig själv "öh, nääe?" Kollar på klockan bakom honom och ser ju att den är 22, men tror ändå inte på det, så måste kolla mobilen, och visst är klockan bara 22! Tur (eller otur) så var inte killen som egentligen skulle cykla där så jag fick ju äran att cykla 3 timmar i streck! Om vi säger såhär... jag hade ont i sittbenen efter första timmen, väldigt ont. Men i alla fall, dom två första passen gick bara bra, sen efter halva tredje så var jag lite väl tömt på alla salter mm så jag blev lite yr och fick välja att faktiskt gå av cykeln, hela rummer snurrade. Hitta mig en ostbit utanför där dom hade lite mat som jag tuggade i mig. Men jag var lagomt mör. Satte mig en stund till och bara cyklade lugnt men det var obehagligt och tänkte mest att om jag ramlar av och svimmar kommer jag ju bryta benen eftersom dom sitter fast i tramperna. Skulle klia mig under ögonbrynet och fick borsta bort saltkorn som blivit kvar av torkat svett, not so very nice, men inte undra på att man blev yr. Men ändå nöjd med min insats och idag har jag så jävla öm rumpa så det är inte sant. Eller mellan benen så att säga. Tror jag fick salens hårdaste sadel. Plus var ju då att jag vann shampo och två från Grazette, världens bästa hår-produkter!

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0