Äntligen påsklov!

Nu har jag tagit lov! Så underbart skönt det ska bli med lite ledighet. Har en del saker för mig under lovet men ingenting som skulle kunna stressa ett hårstrå på mig. Imorn åker jag till stugan för att verkligen stressa av, det blir bastu, öppen eld, mys i soffan och väldigt mycket läsa bok, förhoppningsvis solsken! Sen blir de partaj på söndag för att sedan återhämta sig till fredag då Stina kommer upp. Saknar min pingla och nu blir det totalkalas! Skåningen ska få smaka på norrland! Blir ishotellet på lördag och det är ju en first för oss allihopa, kommer bli skit kul! Tänkte visa lite bilder från veckan som varit här nedan.
 

I söndags blev det en trip till storheden för mig själv. Ovan blev dagens mat, nedan ser ni ett inköp. Sökt en såndär kepa som en galning men den har ju bara funnits i svart eller typ mörkblå. Stadium Outlet levererade! Fick med mig ett par skidsockar också för skaplig peng.

 
 
Stannade kvar på skolan igår och drog några penseldrag till på tavlan som jag påbörjat. Ännu inte klar, enligt mig i alla fall. Den står här framför mig och jag letar så mycket fel jag bara kan för att fixa till i veckan förhoppningsvis, kul!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0