Inspiration

 Första veckan med trä och metall är snart över. Känns skönt, har verkligen inte gått bra om man säger så! Tyvärr! Imorn ska vi iväg till Boden för att hitta material för att sedan bygga ett skåp tydligen, för förvaring. Får se vad detta kan bli! Tänker stolsben i alla fall! Det är någon typ av återvinning vi ska göra, därav stolsben, kan bli coolt!
 
Annars har jag lagat två middagar ikväll, helt normalt va? Gjorde fetaostfyllda biffar med potatis och sås till, gott! Sen gjorde jag ett storkok på chiligryta för framtiden. Bara koka bulgur till när det passar. Förutom det har jag suttit och spanat på hus! Inte för att köpa men man blir ju sugen när man ser vilka hus det finns! Råkade komma över en lägenhet som ligger i Gammelstan, precis bredvid kyrkan med kyrkbyn nedanför sig. Den lägenheten var så jäkla fin så jag ville bara dö. Hade lätt kunnat stanna kvar i Luleå bara för att få bo i den lägenheten och det läget. Älskar kyrkbyn, det är så himla fint där. Så kanske, om några år, då kanske man slår till och försöker köpa den om den är till salu! Men i alla fall, jag söker inspiration till "Mitt drömhus" till specialarbetet som ska göras när trä och metall verkstan är över. Nedan kan ni se två bilder av många som jag känner kommer vara bra att ha sedan.
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0