Köpt sten!

Det känns ju lite tragiskt men jag har faktiskt köpt sten idag, vanligt jävla sten som man kan hitta i skogen! Problemet med norrland.. man kan tyvärr inte hitta dom i skogen just nu på grund av all snö. Så jag fick helt enkelt köpa mig lite sten. Min syster kom ju däremot med en ganska bra plan. Dom håller ju på att bygga massa utanför vårat hus vilket har resulterat till x antal högar med jätte fin gråsten. Gick dit och snodde två faktiskt! Sköljde av dom efter jag fotat och dom lukta jävla avlopp, så undrar var dom legat innan. Men nu är dom inte dammiga längre i alla fall och luktar förhoppningsvis inte bajs heller. Köpte stenarna på en fiskbutik i stan. Fanns ju jättefina lavastenar som var svarta men dom var lite dyrare så tänkte att jag börjar med nå billigt först. Men nu har jag världens plan på ett träd så kommer behöva en svart lavasten. Men det får jag fixa sen, har ändå inte tråd för det än!
 
Sen sa jag en sak till min pojkvän som skulle vara kul att ni som läser och kommenterar tänker på. Skriv gärna ert namn så jag kanske vet vilka ni är och är ni okända så är ni ju det, men Anonym är lite jobbigt, för jag är ju så jäkla nyfiken på vilka som faktiskt läser min blogg!
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0