Nu funkat det igen!

 Har ju blivit smått galen på att inte kunna få upp min bloggsida och för er som också försökt så har det varit tekniskt fel. Men NU funkar det igen så in och läs!
 
Kom hem för ett tag sedan och ropade hej några gånger men fick inget svar. Hörde att Anders kollade på nånting på datorn men tänkte att han hade somnat. Så min plan var att gå in och lägga mig i sängen och krama om honom. Bara det att när jag smyger in i sovrummet så har han satt sig upp och har ryggen emot mig. När han vänder sig om hoppas han till och lite bakåt så jag trodde nästan han skulle ramla ur sängen! Minen på hans yrvakna ansikte var obetalbart, HYSTERISKT kul! Stackarn var helt förstörd men sitter fortfarande och ler med ett bubblanda skratt i halsen när jag skriver detta. Fantasitskt vad skadeglädje kan vara underbar!
 
Lite bilder från sportlovet. Ni som kör båt kanske vet var den där skylten står i Luleå skärgård!










 
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0