Smaksensation!

Lyckan är total! Mamma ringer på morgonen för att komma med lite halmstabröd men trodde inte att det skulle vara samma. Bara det att är hon tog upp brödet så var det exakt samma som Anders tuggat upp för mig. SÅ GLAD TJEJ! Så nu på morgonen har det varit smaksensation!
 
Sen försöker jag sälja bort, ge bort, allmänt bara bli av med all skit som jag har i min garderob och lite till. Blev just av med en ICA påse kläder som är för små. Har en till ICA påse som ska skickas söder ut till Anders lillasyster Ellen. Måste fixa det till veckan. Fotatde en jacka och två par skor till som jag la upp på facebook i hopp om att någon kan tänkas vilja ha dom. Dom står ändå bara i min garderob och används inte. Jackan är ju dock väldigt fin men för liten för mig. Jäte lycklig över min breda rygg.. not! Men i alla fall, ska pula på lite här hemma och sen ska jag till storheden för lite småshopping!
 


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0