Snart lov!

 Bara en vecka kvar nu sen är det lov! Är inte ens en hel vecka, går bara måndag, tisdag och onsdag, sen är de påsk. Kommer bli skönt med lov, ska försöka denna gång att faktiskt ta det ganska lugnt på lovet. Sagt det varje lov men haft fullt upp ändå. Det blir partaj på söndag och sen fredag kommer Stina och är över helgen. Men torsdag-lördag nästa vecka ska vara kanon lugnt, och även måndag-torsdag veckan därpå. Har väl nån liten plan att tillverka lite prylar till vårmarknaden men det ser vi som terapi. Måste ju göra något till träd!
 
Idag fick jag nästan ihop de där jäkla skåpet som vi skulle tillverka av gamla möbler. Det enda som är kvar nu är en stackars pinne som ska skruvas fast och sedan ska möbeln målas. Men måste ju fixa färg då. Tänkte att jag ska skuva fast de där imorn och fixa de sista och sen grundmåla ett varv så får jag fixa färg i helgen. Såhär ser det ut nu i alla fall, och hur det såg ut innan!
 
 
Första dagen, stol och skåp.
 


I veckan när jag äntligen fick dit benen!

 
Dagens resultat! Imorn blir den helt hel, får nog jobba lite övertid. Sen blir det en sväng på stan. Luleå har ju fixat marknad helgen INNAN löning, vet inte hur man tänkte där. Men jag sålde just min gamla kamera för 500 spänn så bra för min del!
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0