Sneda ben och akrylfärg

 Ojoj vad jag bara vill bort från trä och metall. Det värsta är ju att när man inte tycker om något så slavrar man. I alla fall jag! Sen hade jag ju världens jävla hally med slöa borrar, sneda ben och ojämna ben. Till slut fick jag i alla fall fast dom där pinnarna men när jag kom idag så hade man ju som inte brytt sig så mycket om hur rakt benen stod när man gick igår, så bakbenen på skåpet så att säga slutar ju innåt enhel den! Men vet ni, jag hade fan inte kunnat bry mig mindre, skåpet står och det kommer inte ramla ihop för benen sitter fan som sten. Förhoppningsvis har jag hunnit banka ihop resten av skiten imorn och sen får vi se var den hamnar, på tippen kanske?
 
Men något roligare, Stannade kvar med sällskap av Linn på skolan för att måla lite. Har ju äntligen tagit min ganvas till skolan och skissat upp bilden och idag fick den lite färg på sig. Absolut inte klar än men såhär såg det ut när jag lämnade den för nångra timmar sedan.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0