Söndag

Haft en riktigt bra söndag. Sovit länge, kollat på film, varit på en prommenad, solat, sett melodifestivalen och ätit ganska så god mat! En sak som var lite störande under min prommis. Är det svårt att plocka upp hundskiten efter er jäkla hund?! Jag började räkna i alla fall och allt som allt på den stackars sträckan på kanske 500 meter så låg det 40 högar med hundskit! 40! Så snälla, ta med en påse, och ärligt, har ni glömt den, fixa en och gå tillbaka å plocka upp den, hur jävla jobbigt det än är!
 
Men bort från skiten så ska jag visa bilder på min goda middag som jag åt nyss. Eller middag och middag, men det var mitt tredje mål idag och det var jäkligt gott! Plättar med en klicka nutella och kvarg med hallon och blåbär samt apelsin med socker och kanel. Ljuvligt!
 


 
xoxo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0