Badrum och felmätt

Jag är helt fantastisk ska ni veta! Jag borde få första pris i mätfels-VM. Håller på att sätta upp väggarna på övervåningen och ser att väggen hamnade lite väl nära fönstret. Jag har ju då mätt yttervägg och inte innervägg när jag måttat så de har ju hamnat helt åt helvete. Men det löste sig bra, hade min högra hand Linn W som sällskap så hon höll och jag skar, blev super och får tapetsera om imorn. Liksom, flera lager tapeter i ett rum är väl inget nytt? Men det tuffar på ganska bra. Kom tyvärr på en sak att det inte kommer finnas några lärare resten av veckan så jag kommer inte åt att använa maskinerna i snicken... DAMN!
 
Annars har jag nyss ätit en suverän middag bestående av ceasar sallad, jag dör så gott det är! Glor tv och mår allmänt bra, gött!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0