Bara för att

Galet sugen på att shoppa men väldigt knepigt just nu med den ekonomin man har. Var med plånboken (mamma) idag i alla fall och fixade lite blomlådor mm så jag fick plantera på balkongen. Hoppas verkligen det blir nå av det och att det inte dör! Jag kan ju liksom ingenting om detta? Sen drog vi en luring utan att veta om det. Var en blomlåda som satt i ett ställ för att den skulle gå att hänga upp. Själva stället kostade 69 kr.. detta var vad vi betalade för hela grejen eftersom tjejen i kassan inte såg prislappen under själva lådan som det stod 169 kr på! Min kära mor reflekterade inte heller över vad det totala priser blev, vi köpte ju en hel del saker. Men ja, det blev lite ofrivillig rabatt där, inte mig emot dock! Så här blev det i alla fall och nedan kan ni även se lite cravings, men absolut inget jag behöver.. suck!
 




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0