Berlin!!!

Ah, känns som att tiden inte räcker till och är ganska säker på att den inte heller gör det. Varit lite väl optimistisk över mitt arbete i skolan så nu är det SJUK panik. Men bara jag får upp väggar och tapeter så jag kan börja med möblerna så hoppas jag att det ska gå snabbt och enkelt, gärna smärtfritt!
 
På måndag lyfter jag 06:25 från Kallax för att få mig en välbehövlig semester i Berlin mitt i alla stress. Kanske inte kom så superlägligt i slutspurten av skolan men jag är värd det! Och jag måsta säga HERRE gud vad jag nyser och är snorig. Kan man ha fått sig en dos av pollen eller vad är detta? Pollen kanske inte ens har börjat än men något är det med min näsa, jösses. Får bara inte bli dödssjuk nu så jag missar resan, skulle vara sjukt snopet med tanke på hur mycket tid jag lagt ner på detta. Men snart blir det skola och fullt ös medvetslös!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0