Däckad i soffan!

Blev en LÅNG dag igår så det här med bloggandet försvann i mina drömmar när jag däckade typ 20:30 i soffan. Blev väckt av Anders vid 23 och då var det rakt i säng. Kan knappt komma ihåg om jag bortsade tänderna så det var inte många minuter i vaket tillstånd. Men nya krafter till dagen så kör vi ett mördarpass till i skolan! Lyckades på något sätt pajja något så det finns ingen ström i uttagen i väggen i snicken längre.. Min limpistol som jag hade i en skarvsladd (sladden var nog inte riktigt okej) sa POFF och började ryka, sen var det dött i väggen. Inga proppar hade gått så vette tusan vad felet är? Men det löser sig! Detta hände ju också efter jag hållt på i säkert 4-5 timmar.. wierd! Men nu borsta bissingarna och sen mot skolan!
 




 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0